تویوتا به‌تازگی GR86 را در ژاپن به‌روزرسانی کرده و حالا سوبارو نیز همین کار را با BRZ انجام داده است. انگار این دو خودرو با هم ارتباطی دارند. شوخی کنار، نیمه دیگر تویوبارو یک حالت اسپرت اختصاصی دریافت می‌کند. آیا متوجه دکمه خالی روی کنسول مرکزی خودروهای قبل از 2025 شده‌اید؟ خوب، دیگر این‌طور نیست زیرا اکنون یک دکمه اسپرت وجود دارد. با این حال، فقط در صورتی که این خودروی ورزشی مقرون به صرفه را با جعبه‌دنده دستی سفارش دهید، این دکمه موجود است.

Subaru BRZ

دکمه را فشار دهید و سوبارو می‌گوید که BRZ به‌سرعت واکنش دریچه گاز بهتری ارائه می‌دهد که باعث بهبود شتاب می‌شود. صدای موتور تقویت‌شده (کنترل صدای فعال) که به‌صورت مصنوعی در کابین پخش می‌شود، در حالت اسپرت بیشتر به گوش می‌رسد. ما قطعاً می‌توانستیم بدون این “ویژگی” و با خاموش کردن کامل آن زندگی کنیم.

همچنین، مشابه GR86 مدل 2025 که امروز در ژاپن عرضه شد، BRZ معادل نیز دارای جذب‌کننده‌های شوک و فرمان قدرتی بازتنظیم‌شده است. سوبارو می‌گوید که این تغییرات برای بهبود هندلینگ و در عین حال افزایش راحتی سواری ایجاد شده‌اند. هنگامی که می‌خواهید در نسخه خودکار دنده‌ها را خودتان تعویض کنید، محدوده حد مجاز دور موتور افزایش یافته تا خطر بروز دور موتور بیش از حد کاهش یابد.

تغییرات دیگری که برای BRZ ژاپن اعمال شده‌اند شامل چراغ‌های روز جدید است. برخلاف GR86، خبری از نسخه ویژه نیست. تویوتا نسخه محدود Ridge Green را با چرخ‌های برنزی و داخلی سیاه و قهوه‌ای معرفی کرده است که تنها 200 واحد تولید خواهد شد.

BRZ به‌روزرسانی شده برای اولین بار در 14 جولای در پیست سرعت فوجی در جریان رویداد Fuji 86/BRZ Style 2024 به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد. سوبارو پیش‌بینی می‌کند که می‌تواند حدود 300 خودرو در ماه در بازار داخلی این مدل بفروشد. قیمت از 3,322,000 ین (نزدیک به 20,900 دلار با نرخ‌های فعلی) شروع شده و به 3,817,000 ین (تقریباً 24,000 دلار) برای نسخه STI Sport با جعبه‌دنده خودکار شش سرعته می‌رسد.

علاوه بر نسخه‌های قانونی جاده، یک نسخه فقط برای پیست به نام BRZ Cup Car Basic با چرخ‌های فولادی و جعبه‌دنده دستی به قیمت 3,722,400 ین (23,400 دلار) نیز وجود دارد.

source

توسط expressjs.ir