سئو سایت

شاتر استاک

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، احتمالاً هر روز با مسئولیت های متعددی مواجه هستید. خواه فروش باشد، حسابداری یا فقط مدیریت عملیات روزانه، همگامی با جریان مداوم کار می تواند طاقت فرسا باشد. با توجه به این تنگنای زمانی ثابت، یکی از جنبه های یک کسب و کار که اغلب به حاشیه رانده می شود، بازاریابی است.
از آنجایی که زمان شما در حال حاضر تقاضای زیادی دارد، مهم است که تلاش‌های بازاریابی خود را در جایی متمرکز کنید که می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند – فضای دیجیتال. در حالی که ممکن است تلاش برای رقابت در هر جنبه از چشم انداز دیجیتال امکان پذیر نباشد، تلاش ها باید بر روی چند حوزه کلیدی متمرکز شود که در آن یک کسب و کار کوچک همچنان می تواند نسبت به رقبای بزرگتر خود مزیت کسب کند. طبق تجربه من در اداره یک آژانس طراحی وب و بازاریابی دیجیتال، اینها مهمترین زمینه هایی هستند که صاحبان مشاغل کوچک باید در اولویت قرار دهند.
استراتژی موبایل
اگر استراتژی بازاریابی دیجیتال شما برای پلتفرم های تلفن همراه بهینه نشده است، احتمالاً تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست داده اید. برای رقابتی ماندن، استراتژی شما باید حداقل شامل موارد زیر باشد:
• طراحی وب سایت واکنش گرا: اول از همه، وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که در دستگاه های تلفن همراه کاملاً کاربردی باشد، این به معنای استفاده از طراحی واکنش گرا است. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند به آرامی اما مطمئناً در حال تبدیل شدن به یک دستگاه دسترسی اولیه برای مرور وب در سراسر جهان هستند، مهم است که تجربه کاربری یکپارچه را بین کاربران موبایل و دسکتاپ ارائه دهید. طراحی سایت ریسپانسیو یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این هدف است.
• هدف گذاری جغرافیایی: فیس بوک توانایی ارائه تبلیغات موبایلی هدفمند و هایپرمحلی را به جمعیت شناسی مشتری شما ارائه می دهد. بهترین بخش این سرویس این است که تحویل تبلیغات بر اساس موقعیت مکانی آنها انجام می شود. از آنجایی که مصرف کنندگان به طور مداوم از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند، این یک راه منحصر به فرد برای دستیابی به مشتریان بالقوه در مناطق جغرافیایی خاص است که در غیر این صورت ممکن است راه خود را به وب سایت شما پیدا نکرده باشند.
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو مستلزم پیاده سازی اطلاعات عالی انتشار و بازاریابی است که به عنوان SEO شناخته می شود. این تلاش، به ویژه در سطح محلی، برای مرتبط ماندن آنلاین اهمیت بیشتری یافته است.
بسیاری از کاربران هنگام جستجوی پاسخ، فقط به صفحه اول نتایج موتور جستجو نگاه می کنند، یا به قسمت برجسته یا پانل دانش نتایج جستجوی Google نگاه می کنند. آنهایی که نزدیک به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) قرار می گیرند جای نگرانی ندارند، اما آنهایی که در صفحات بعد لیست شده اند اغلب شاهد کاهش شدید بازدیدکنندگان از صفحه هستند.
با توجه بیشتر گوگل به نتایج جستجوی باکیفیت و با رتبه بالا، از جمله وب سایت هایی که نتایج مربوط به موقعیت مکانی را در اختیار کاربران تلفن همراه قرار می دهند، صاحبان مشاغل کوچک باید تلاش خود را بر SEO محلی و همچنین SEO استاندارد برای کسب مزیت متمرکز کنند.
محتوای ویدیویی
آیا می دانستید که میانگین میزان تماشای محتوای ویدیویی در یوتیوب در سطح جهان 3.25 میلیارد ساعت در هر ماه است؟ این مقدار ویدیویی باورنکردنی است و باید بینشی در مورد اینکه چرا این قالب محتوا باید در اولویت کسب و کار شما باشد را ارائه دهد. ایجاد محتوای ویدئویی جذاب برای پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ چت می‌تواند به شما کمک کند به طور موثر به مشتریان دسترسی پیدا کنید و در عین حال آگاهی از برند را ایجاد کنید.
هنگام ایجاد ویدیو، مهم است که در نظر داشته باشید که چگونه و کجا آنها را پست خواهید کرد. به عنوان مثال، تا همین اواخر، به طور گسترده پذیرفته شده بود که فیلم ها باید به صورت افقی گرفته شوند. با این حال، با افزایش محبوبیت ویژگی «داستان» در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، ویدیوهای عکس‌برداری عمودی برای تناسب با این فرمت‌ها عادی‌تر شده‌اند.
اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2018 در حال افزایش است. زمانی که به درستی انجام شود، می تواند تأثیر مثبتی بر درک عمومی از کسب و کار یا محصولات شما داشته باشد، وفاداری به برند را القا کند، مکالمات ارگانیک را در رسانه های اجتماعی تقویت کند و فروش شما را افزایش دهد.
وقتی صحبت از یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار موفق به میان می آید، محتوا پادشاه است. جنبه های شناسایی و ایجاد قبل از راه اندازی یک کمپین جدید شامل موارد زیر است.
• پلتفرم بینش: آیا محتوای شما در جای مناسب است؟ یک تصور غلط رایج این است که شما باید همه جا باشید، در حالی که حقیقت این است که شما به سادگی باید در مکان هایی باشید که مشتریان خود هستند. اگر محتوای شما روی پلتفرم‌های خاصی ضعیف عمل می‌کند، باید دوباره ارزیابی کنید که آیا تلاش‌های خود را در آنجا متمرکز کنید یا خیر.
• روندهای اجتماعی و جستجو: در زندگی، زمان بندی همه چیز است، و این مفهوم به محتوای شما نیز ترجمه می شود. حتی بهترین محتوا، زمانی که در لحظات نامناسب پست می شود، به احتمال زیاد مخاطب هدف شما را از دست می دهد، به همین دلیل است که برای انتشار محتوایی که مردم به دنبال آن هستند، باید در مورد گرایش های اجتماعی و جستجو به روز باشید.
• تقویم محتوا: یکی از اشتباهات تجاری رایج در مورد محتوا، ایجاد و ارسال سریع بدون هیچ گونه برنامه ریزی است. این سبک ضربه یا از دست دادن به ناچار نتایجی را به دست می‌آورد، در حالی که یک تقویم محتوایی که با دقت ساخته شده است، ثبات را ایجاد می‌کند. یک تقویم تجسمی از استراتژی محتوای آینده شما را ارائه می دهد و به ایجاد یک جریان ثابت محتوا برای ساخت بهتر برند شما کمک می کند.
• اینفلوئنسرهای قابل اعتماد: اینفلوئنسر مارکتینگ تماماً در مورد اصالت است، به این معنی که به یک اینفلوئنسر اجازه می‌دهیم تا حدی از آزادی برای ایجاد محتوایی که برای آنها واقعی باشد. در این راستا، به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید افراد قابل اعتمادی در این موقعیت داشته باشید که درک کنند چگونه اهداف شما را با آنچه تولید می کنند ترکیب کنند. بسیار مهم است که در هنگام ایجاد محتوا به آنها آزادی بدهیم تا اعتبار و اعتبار داشته باشد و در عین حال اهداف شما را محقق کند. این مستلزم اعتماد از جانب شماست.
یک مشکل رایج در میان صاحبان مشاغل کوچک، عدم درک درستی از موثر بودن تلاش های بازاریابی آنها است. برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که با اندازه‌گیری معیارهای کلیدی با برنامه‌هایی مانند Google Analytics، بینش‌های ارزشمندی به دست می‌آورید. سپس، یاد بگیرید که تلاش های خود را بر این اساس تنظیم کنید تا موثر واقع شوند. ممکن است زمان یا منابع لازم برای کشف هر استراتژی بازاریابی دیجیتال را نداشته باشید، اما حداقل، زمانی را برای تمرکز بازاریابی دیجیتال خود بر روی این حوزه های کلیدی برای رقابت به عنوان یک تجارت کوچک در فضای دیجیتال اختصاص دهید.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ کن براون کن براون بنیانگذار Lounge Lizard Worldwide Inc.، یک آژانس برتر بازاریابی اینترنتی است. مشخصات اجرایی کامل کن براون را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط expressjs