سئو سایت

سالی کریستسون، بنیانگذار و مدیر عامل Argent
آرجنت
سالی کریستسون، کارآفرین، بنیانگذار و مدیرعامل آرجنت است، برندی که با پشتوانه سرمایه‌گذاری به زنان کمک می‌کند تا در زمین بازی اداری هم سطح شوند. کریستسون که دارای مدرک M.B.A از دانشگاه کارولینای جنوبی (معلم من) بود، یک دهه را در صحنه مالی و فناوری منطقه خلیج گذراند، جایی که برای یافتن لباس هایی جسور، کاربردی و حرفه ای تلاش کرد. او پس از خواندن آمارهای سخت مبنی بر اینکه زنان در محل کار بر اساس ظاهر مورد قضاوت قرار می گیرند، با تأثیر ملموس بر حرفه آنها در طول زمان، تصمیم گرفت شکاف لباس کار و شادی را برطرف کند و آرجنت متولد شد.
سالی در لس آنجلس مستقر است، مقر جدید آرجنت.
من این فرصت را داشتم تا مصاحبه‌ای با سالی در جشنواره امسال WSJ “آینده همه چیز” در نیویورک ببینم. دو ردیف عقب تر از صحنه نشستم. وقتی نوبت به پرسش و پاسخ رسید، میکروفون را به من دادند. دید سالی را ستایش کردم: «زن‌ها در لباس‌هایشان به «استفاده» نیاز دارند…» سپس به سمت خانه شلوغ برگشتم و با افتخار ژاکت آرجنت ام را باز کردم تا تمام جیب‌ها را به نمایش بگذارم. جمعیت آن را دوست داشتند!
اخیراً از سالی بیشتر یاد گرفتم. نکات مهم آن مصاحبه را در ادامه می خوانید:
جیل گریفین: کجا بزرگ شدی؟ دوران کودکی خود و اهمیت آن در زندگی خود را شرح دهید.
سالی کریستسون: من در مزرعه‌ای در هاردیویل، کارولینای جنوبی به دنیا آمدم و بزرگ شدم و تابستان‌ها را با خانواده در ترکیه گذراندم، ترکیبی کمی عجیب، اما شور و شوق من را برای زبان، سفر و روابط بین فرهنگی برانگیخت. بزرگ شدن در طبیعت همچنین باعث ایجاد سرسختی و انعطاف پذیری شد که در دنیای استارتاپ به خوبی به من خدمت کرد.
گریفین: اولین زمزمه ای که در تجارت به آن تعلق داشتید، چه زمانی بود؟
کریستسون: از همان اوایلی که به یاد دارم، عاشق تجارت بودم. وقتی جوان بودم، با پدرم سر کار می رفتم و مشتاقانه منتظر روزی بودم که منگنه، ماشین تحریر و فکس خودم را داشته باشم (در آن روزها معلوم نبود کامپیوترها آینده هستند). باگ کارآفرینی زود رخ داد. غرفه های لیموناد داشتم، قلک و قاب عکس نعل اسب فروختم، یک شرکت نانوایی راه اندازی کردم و رویای داشتن دفتر کار خودم را داشتم. وقتی 13 ساله شدم، به یاد می‌آورم که در مرکز شهر هاردیویل می‌رفتم و به شدت تلاش می‌کردم تا شغلی پیدا کنم. متأسفانه مجبور شدم تا 15 سالگی صبر کنم تا قانونی شود. چیزی وجود دارد که همیشه من را در مورد ارتباط مردم با محصول یا خدمات مورد نظر آنها هیجان زده کرده است. من همچنین آن رضایتی که از کار سخت حاصل می شود را دوست دارم. همانطور که می بینید، نشانه های زیادی وجود داشت که نشان می داد من به دنیای تجارت تعلق دارم.
گریفین: آیا معلم اولیه ای وجود داشت که الهام بخش شما باشد؟ چه کسی و چگونه؟
کریستسون: من از پدر و پدربزرگم (از طرف مادرم) الهام گرفتم.
پدرم در بازارهای ترکیه کار می کرد و از 5 سالگی آب می فروخت. پس از دو دهه کار در بازارها، او به ایالات متحده نقل مکان کرد و تجارت فرش خود را راه اندازی کرد و بیش از 40 سال بعد از آن بازنشسته شد. در جوانی با او سرکار می رفتم. آنجا بود که ارزش روابط، ارتباطات، اخلاق کاری و صداقت را آموختم.
من هم از پدربزرگم الهام گرفتم. من هرگز او را ندیدم، اما او شرکت Argent Lumber را راه اندازی کرد که نام Argent را از آن گرفته بودیم. او یک کارآفرین بود. در دوران کودکی، جعبه های زیادی از نامه هایی که او نوشته بود و بریده های روزنامه هایی که درباره او داشتیم را می خواندم. او یک الگوی عالی برای نگاه کردن بود و من فقط آرزو می کنم که می توانستم او را ملاقات کنم.
گریفین: یک نصیحت عالی از کسب و کار یا زندگی که دریافت کردید، چه کسی آن را به شما داده است، و چگونه زندگی شما را بهبود بخشیده است؟
کریستسون: اولین مدیر من در سیسکو، دایان بیمر، به من گفت که هر کاری که لازم است شخصا انجام دهم تا مطمئن شوم که بهترین عملکردم را به کار خواهم بست. “اگر نیاز دارید هر روز ورزش کنید، این کار را انجام دهید.” او انعطاف‌پذیری کامل را ارائه داد و محیط کاری ایجاد کرد که با این باور که بهترین محصول کاری شما از آن سرچشمه می‌گیرد، خود را در اولویت قرار دهید. من آن را به همه کسانی که برای من کار می کنند تعمیم می دهم. برخی برای بودن با فرزندان خود انعطاف پذیری می خواهند، برخی ورزش می خواهند، برخی برای مدیتیشن به زمان نیاز دارند. این منجر به یک تیم شادتر و کامل تر می شود.
من فوق العاده خوش شانس بودم که با هوارد شولز قبل از راه اندازی آرجنت ملاقات کردم. او در مورد استخدام و تیم سازی توصیه کرد: «مطمئن باشید که هرکسی را که می آورید به کاری که می سازید علاقه مند است. این شما در برابر جهان هستید، بنابراین باید قدرت را در گوشه خود به حداکثر برسانید. کسی را استخدام نکنید که شما را به عنوان یک چک حقوق می بیند.» نمی توانم بیان کنم که این توصیه چقدر برای کارآفرینان مهم است. استخدام یکی از سخت ترین بخش های کار است و اجتناب ناپذیر است که شما اشتباه کنید. مهم است که از این موضوع آگاه باشید و در جهت اعتماد به روح خود و ایجاد چارچوبی که از اشتباهات استخدام جلوگیری می کند، تلاش کنید.
گریفین: لطفاً سه امتیاز اصلی را در باورنامه رهبری شخصی خود به من بدهید.
کریستسون:
1) الگو باشید و از هیچ چیز بالاتر نباشید
۲) همیشه در حال یادگیری باشید و خود را ناراحت کنید
3) سوگیری برای اقدام داشته باشید – محیط هایی را برای نظرات متفاوت و تصمیم گیری سریع ایجاد کنید
گریفین: چه توصیه ای برای زنان جوان، با استعداد و جاه طلب دارید که می خواهند رشد کنند؟
کریستسون: تا جایی که می توانید در مورد چالش ها و استانداردهای دوگانه ای که زنان در دنیا و مختص شرکت شما با آنها مخالف هستند، بیاموزید. آگاهی کلید هدایت موفقیت آمیز نیروی کار است.
در مورد تعصبی که می بینید صریح باشید، اما این کار را به روشی استراتژیک و متفکرانه انجام دهید. به عنوان مثال، زمانی من یک مربی و مدیری داشتم که از مدافعان بزرگ زنان در تجارت بود، اما ناخواسته از من می‌خواست کارهای غیرقابل ارتقایی که زمان زیادی از من می‌گرفت (برنامه‌ریزی رویدادها، گرفتن صورتجلسه جلسه و غیره) انجام دهم. ). من در طول 1:1 خود به این موضوع پرداختم، که منجر به تغییر رفتار در دوره فوری، و همچنین در نقش‌های بعدی او شد.
شبکه. از درخواست وقت مردم نترسید. مجریان به خود می بالند که به نسل بعدی باز می گردند. بدانید که روابط مسئول بسیاری از درک غیررسمی شما از کار است که حیاتی است. این روابط با ترفیعات، مشاغل آینده و غیره نیز حیاتی خواهد بود.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. جیل گریفین جیل گریفین سه دهه دانش پیشرو در زمینه وفاداری مشتری را برای شرکت به ارمغان می آورد. و هیولت پاکارد. وبلاگ وفاداری دیجیتال او را در اینجا بررسی کنید. کتاب پیشگام او، وفاداری مشتری: چگونه آن را به دست آوریم، چگونه آن را حفظ کنیم، زنگ خطری برای شرکت های B2B و B2C است که آماده هستند تا سودآوری مشتری، حفظ کارکنان و تعامل را افزایش دهند. جیل فارغ التحصیل Magna Cum Laude از دانشگاه کارولینای جنوبی است و مدرک لیسانس علوم و MBA خود را به دست آورده و جایزه دانش آموختگان ممتاز مدرسه مور را دریافت کرده است. جیل همچنین زنان را برای خدمات هیئت مدیره شرکت راهنمایی می کند. او نویسنده کتاب Earn Your Seat on a Corporate و زنان رهبران بزرگی هستند. او بلافاصله پس از نایب رئیس (و مدیر مستقل هیئت مدیره) برای فروشگاه عمومی Luby’s/Fuddruckers Restaurants LLC است. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط expressjs