سریال شب فرا رسیده محصول کشور کره جنوبی است و در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Night Has Come آشنا شویم.

ژانر سریال Night Has Come درام و ترسناک است و برای کودکان خردسال مناسب نیست. کارگردانی این سریال را Lim Dae Woong بر عهده داشته است. زمان پخش سریال شب فرا رسیده اولین بار در تاریخ 4 دسامبر 2023 برابر با 13 آذر 1402 بود و در تاریخ 21 دسامبر 2023 به پایان رسید. از جمله بازیگران این سریال می‌توان کیم وو سوک (Kim Woo Seok)، چوی یه بین (Choi Ye Bin)، لی جائه این (Lee Jae In)، چا وو مین (Cha Woo Min)، آن جی هو (Ahn Ji Ho) و جونگ سو ری (Jung So Ri) را نام برد. همچنین تعداد قسمت های سریال شب فرا رسیده 12 اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 35 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال کره ای شب فرا رسیده است خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال شب فرا رسیده

سریال کره ای شب فرا رسیده است

به طور خلاصه سریال کره ای شب فرا رسیده است داستان دانش‌آموزان یک کلاس دبیرستان را دنبال می‌کند که به طور ناگهانی مجبور می‌شوند در زندگی واقعی بازی مافیا انجام دهند و تلاش می‌کنند زنده بمانند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Night Has Come را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال شب فرا رسیده

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های سریال کره ای شب فرا رسیده است آشنا خواهیم شد.

کیم وو سوک در نقش کیم جون هی

سریال Night Has Come

کیم وو سوک یک خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 27 اکتبر 1996 برابر با 6 آبان 1375 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Twenty-Twenty محصول سال 2020 را نام برد. کیم وو سوک در سریال کره ای شب فرا رسیده است ایفای نقش کاراکتر کیم جون هی (Kim Jun Hee) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

چوی یه بین در نقش اوه جونگ وون

معرفی سریال کره ای شب فرا رسیده است

چوی یه بین یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 2 سپتامبر 1998 برابر با 11 شهریور 1377 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال The Penthouse: War in Life محصول سال 2020 را نام برد. چوی یه بین در سریال Night Has Come در نقش کاراکتر اوه جونگ وون (Oh Jung Won) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

لی جائه این در نقش لی یون سئو

بررسی سریال Night Has Come 2023

لی جائه این یک بازیگر است که در تاریخ 6 فوریه 2004 برابر با 17 بهمن 1382 در کره جنوبی متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Heaven: To the Land of Happiness محصول سال 2021 را نام برد. لی جائه این در سریال شب فرا رسیده در نقش کاراکتر لی یون سئو (Lee Yoon Seo) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

چا وو مین در نقش گو کیونگ جون

بازیگران سریال شب فرا رسیده

چا وو مین یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 24 اکتبر 2000 برابر با 3 آبان 1379 متولد شد. از جمله سریال‌های معروف چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Weak Hero Class 1 محصول سال 2022 را نام برد. چا وو مین در سریال شب فرا رسیده به ایفای نقش کاراکتر گو کیونگ جون (Go Kyung Jun) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

جونگ سو ری در نقش کیم سو می

هنرپیشه های سریال کره ای شب فرا رسیده است

جونگ سو ری یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در تاریخ 2 ژوئن 1998 برابر با 12 خرداد 1377 متولد شد. از جمله سریال‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Knight Flower محصول سال 2023 را نام برد. جونگ سو ری در سریال کره ای شب فرا رسیده است در نقش کاراکتر کیم سو می (Kim So Mi) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال Night Has Come 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نقدها و نمرات سریال کره ای شب فرا رسیده است می‌پردازیم. تا الان این سریال در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.5 از 10 و در سایت My Drama List نمره 8.1 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از مخاطبان سریال Night Has Come که از آن خوششان آمده است بیان کرده‌اند که این سریال داستانی جدید و سرگرم کننده دارد که با سرعت مناسب پیش می‌رود. بعضی از بینندگان که نمرات کمی به سریال شب فرا رسیده داده‌اند بازی بعضی از بازیگرهای این سریال را متوسط دانسته‌اند به طوری که نتوانستند با کاراکترهایی که به ایفای نقش آن‌ها پرداخته‌اند ارتباط برقرار کنند. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد سریال Night Has Come را در سایت مای دراما لیست بخوانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال Night Has Come 2023 پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های ترسناک خوشتان می‌آید می‌توانید این سریال را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد سریال کره ای شب فرا رسیده است و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدید دیگری دیده‌اید که آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source

توسط