به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خواننده که عمدتا با تکیه بر کیفیت آثارش در همه این سالها پیش رفته، شب گذشته نیز بی هیچ اضافه کاری، آثارش را یک به یک در صحنه برج میلاد خواند.

در این کنسرت که به نوعی اولین کنسرت زندوکیلی در حوزه موسیقی ارکسترال به حساب می‌آمد آثار منتخب این خواننده پیش روی مخاطبان قرار گرفت و ارکستر خصوصی ایستگاه با سکشن زهی با گروه این خواننده اضافه شده بود تا تجربه‌ای متفاوت پیش روی مخاطبان این خواننده قرار بگیرد.

 

کنسرت با قطعه «آتش در آب» آغاز شد و از همان ابتدای برنامه علی زندوکیلی قدرت بالای خود را در اجرای زنده به رخ کشید. تسلط زندوکیلی در اجرای صحنه‌ای به مدد تجربه چندین ساله او در اجرا و خوانش آثار موسیقایی حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران به دست آمده است.

این خواننده دقیقا 10 سال پیش (از پاییز سال 1392) فعالیت‌های رسمی خود را با حضور و اجرای زنده در کنسرت تئاتر «ترانه‌های قدیمی» (به کارگردانی محمد رحمانیان) آغاز کرد و در همه این 10 سال توانسته جایگاه هنری خود را در سطح بالایی نگه دارد.

علی زندوکیلی پس از اجرای قطعه نخست و خوش و بشی که با طرفدارانش داشت، بلافاصله به اجرای قطعه «نقاب» که در موسیقی سریال «آقازاده» مورد استفاده قرار گرفته بود، پرداخت و پس از آن قطعه ریتمیک و شیرازی «باهار شیراز» را اجرا کرد. شرایطی که از ابتدا تا انتهای کنسرت به شکلی برنامه ریزی شده بود که آثار غمگین و ریتمیک در فواصل مختلف برنامه به صورت یک در میان پیش روی مخاطبان قرار گیرد.

«بی تفاوتی» و «عطر خاطره» 2 اثر دیگری بودند که پس از اجرای این آثار پیش روی مخاطبان قرار گرفتند. آثاری که هرکدام به دلیل حال و هوای متفاوتی داشتند. نکته مهم در این کنسرت اجرای پشت سر هم آثار بود که باعث شد این خواننده تعداد بیشتری از قطعاتش را روی صحنه اجرا کند و بی هیچ مکثی سراغ قطعات دیگر می‌رفت.

او پس از اجرای قطعه «پریشانی»، آهنگ «لالایی» را خواند؛ قطعه‌ای که در خواندنش تقریبا تمام سالن با او همخوانی کردند. «جانانه»، «زیباترین رویا»، «دنیای بی رحم»، «قرار من»، «باورم کن»، «روسری آبی» و «شهر غریبه» نیز دیگر آثاری بودند که تا پایان این برنامه پیش روی مخاطبان قرار گرفتند.

محمود شبیری تهیه کننده این کنسرت در حاشیه این برنامه گفت: «علی زندوکیلی هر چقدر بیشتر پیش می‌رود، در نوع ارتباط گرفتن با مخاطبانش، جدی‌تر و بهتر عمل می‌کند. مردم دوستش دارند و همین باعث شده علی با احساس تعلق خاطر بیشتری در کنسرت‌ها روی صحنه برود. این رابطه دو جانبه را در کنسرت‌های تهران و شهرستان با تمام وجود احساس کرده‌ایم. همیشه سعی کرده احترام متقابل به مردم را در بالاترین حد ممکن حفظ کند و این ارتباط با مخاطبان فرهیخته، کاملا دو طرفه است. جنس مخاطبان علی، از جنس مخاطب وفادار است که در هر شرایطی واقعا نسبت به این خواننده عرق دارند و این در ایران و در فضای کنونی، موضوع مهمی به شمار می‌رود.»

کنسرت علی زندوکیلی شب گذشته 20 آبان 1402 با حضور ارکستر خصوصی «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی در برج میلاد روی صحنه رفت.

انتهای پیام/

source

توسط expressjs.ir