شیرآلات ساختمانی

سبک کابینت، میزهای روی سطح جامد و مایکروویو میز بزرگ، قدمت این آشپزخانه دارد.

یک پیشخوان گرانیتی اینجا، کابینت های گیلاسی جدید آنجا. هر کسی که تا به حال پروژه بازسازی آشپزخانه را انجام داده است می داند که این هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد. با توجه به گزارش هزینه در مقابل ارزش مجله Remodeling 2012-2013، میانگین هزینه ملی برای بازسازی آشپزخانه پیشرفته اکنون 53931 دلار است.
از آنجایی که آنها سرمایه گذاری بزرگی هستند، اکثر صاحبان خانه امیدوارند که در نهایت محصول نهایی را به دست آورند که تا زمانی که ممکن است تازه به نظر برسد. آنچه امروز داغ و مد روز است ممکن است یک سال دیگر از مد افتاده باشد و آشپزخانه شما را قبل از اینکه فرصتی برای ورود به آن داشته باشید قدیمی به نظر برسد.
حتی قبل از اینکه اولین پتک زده شود، جان پتری، رئیس منتخب انجمن ملی آشپزخانه و حمام در سال 2013 و صاحب کابینت سفارشی MH در مکانیکسبورگ، PA، صاحبان خانه را تشویق می کند تا به یک سوال مهم پاسخ دهند: این بازسازی برای چه کسی است؟
“آیا این کاری است که صاحبان خانه برای خودشان انجام می دهند تا لذت ببرند؟” او گفت. “یا آیا آنها نیاز به به روز رسانی دارند تا بتوانند خانه خود را بفروشند؟” پاسخ به این سوالات می تواند به انتخاب طراحی برای آشپزخانه و فراتر از آن کمک کند.
پتری گفت: “اگر این بازسازی برای اهداف فروش مجدد باشد، باید تصمیماتی اتخاذ شود که هم تضمین کند که شما بالاترین بازده سرمایه گذاری خود را دریافت می کنید و هم برای بیشترین تعداد افراد جذاب است.” وقتی نوبت به فروش مجدد می‌رسد، ما معمولاً می‌خواهیم آن را با رنگ امن بازی کنیم. برای مثال، آشپزخانه‌های سفید رنگ و آشپزخانه‌های افرای روشن، در بازار فروش مجدد جذابیت دارند – و برای مدتی طولانی جذابیت دارند.
با این حال، اگر به این زودی برنامه ای برای حرکت ندارید، نمی خواهید کاملاً احتیاط را به باد بیاورید، اما می توانید تصمیمات شخصی تری برای طراحی بگیرید. پتری می‌گوید که اکثر بازسازی‌های آشپزخانه به این دلیل نیست که آشپزخانه‌ها «فرسوده» هستند، بلکه به این دلیل که «به‌نظر نمی‌رسند» انجام می‌شوند.
او گفت: «بسیاری از پروژه‌هایی که اکنون روی آنها کار می‌کنیم برای صاحبان خانه‌هایی است که چیدمان آشپزخانه‌شان را دوست دارند، اما آن‌ها رنگ‌های کریستالی یا یخ‌زده روی کابینت‌های بلوط را که 20 سال پیش انتخاب کرده بودند، دوست ندارند. ما همچنین شاهد هستیم که مردم میزهای سطح جامد را که در دهه 90 محبوب بودند با کوارتز یا گرانیت به روزتر جایگزین می کنند.
در حالی که هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید که کدام ویژگی آشپزخانه در آزمون زمان مقاومت می کند، در اینجا هشت روند وجود دارد که ممکن است بخواهید از آنها اجتناب کنید تا بازسازی خود را برای سال های آینده مرتبط نگه دارید.
گاراژ لوازم خانگی نگهداری لوازم کوچک پشت درهای بسته مفهومی بود که در دهه 1980 و 90 طرفداران زیادی پیدا کرد. متأسفانه، این گاراژها فضای پیشخوان با ارزش زیادی را خوردند. صاحبان خانه‌های امروزی معمولاً وسایلی را که اغلب استفاده می‌شوند روی میز قرار می‌دهند، و کشوهای بیرون‌کش مخفیگاه‌های فوق‌العاده‌ای برای مخلوط‌کن‌ها، میکسرها و غیره هستند.
طاقچه‌های آشپزخانه، زمانی بسیاری از آشپزخانه‌ها دارای گوشه‌های داخلی برای تلفن، میکسر، حتی دستگاه‌های پخش کاغذ و فویل بودند. این گوشه ها نشانه مطمئنی هستند که آشپزخانه شما روزهای بهتری را دیده است. برای شروع، بسیاری از خانه ها دیگر خطوط تلفن زمینی ندارند، بنابراین طاقچه های تلفن کاملا غیر ضروری می شوند. پتری گفت: «یک دهه پیش، داشتن یک میز در آشپزخانه بسیار خشمگین بود. «مردم متوجه شده اند که هرگز پشت آن میزها ننشسته اند. آنها فقط از آنها به عنوان محل فرود کاغذ، کلید و اسکناس استفاده کردند.» یک رویکرد مدرن تر: یک کشو برای دفترچه یادداشت و خودکار و یک ایستگاه شارژ برای لوازم الکترونیکی خانواده.
سینک‌های مزرعه‌ای پتری گفت: «در سال‌های 2011 و 2012، همه می‌خواستند یک سینک آشپزخانه جلوی پیش‌بند داشته باشند. امسال ما حتی یک مورد هم انجام ندادیم. این یک روند است و حداقل در جایی که ما هستیم، به نظر می رسد که در حال فروکش است.» برای سینکی که همیشه مد خواهد بود، پتری چیزی ضد زنگ را پیشنهاد می کند. “این اسب کار سینک است.”
بک اسپلش 4 اینچی صاحبان خانه های امروزی به دنبال آبپاش هایی هستند – معمولاً از سرامیک، چینی یا کاشی شیشه ای – که تا انتهای کابینت های بالایی می رسد. عملی بودن این تغییر به اطمینان از ماندگاری آن کمک می کند.
دستگاه‌های فشرده‌ساز زباله این وسایل در دهه‌های 1970 و 80 بسیار محبوب بودند، اما دیگر چنین نبود. اوه، آنها هنوز هم طرفداران خود را دارند، اما با پر شدن از زباله، بدبو می شوند، ممکن است خراب شوند و بسیاری از صاحبان خانه به سادگی نمی خواهند با تمیز نگه داشتن آنها مشکلی ایجاد کنند.
مایکروویوهای بدون پیشخوان اکثر آشپزخانه های فعلی دارای فضایی برای مایکروویو هستند – و این فضای روی پیشخوان یا در طاقچه ای که در کابینت های بالایی تعبیه شده نیست. کشوهای مایکروویو زیر پیشخوان به طور یکپارچه با بقیه کابینت‌های شما مطابقت دارند، املاک با ارزش آشپزخانه را آزاد می‌کنند و از نظر ارگونومی منطقی به نظر می‌رسند. آنها برای خانواده هایی که در حال حرکت هستند به بازار عرضه می شوند، در ارتفاعی قابل دسترس برای کودکان نصب می شوند و مجهز به قفل های ایمنی برای خانه هایی با کودکان نوپا هستند.
هود یا قفسه قابلمه به عنوان نقاط کانونی در سال های 2009، 10 و 11، هودهای تزئینی کاملاً از صحنه ناپدید نشدند، اما محبوبیت آنها رو به کاهش است. قفسه های قابلمه ای. گلدان های آویزان معمولا مفهوم آشپزخانه اوپن را از بین می برند. صاحبان خانه‌های امروزی معمولاً ترجیح می‌دهند مجموعه گلدان‌های خود را در کشوهای عمیقی که برای دسترس‌پذیری باز می‌شوند، ذخیره کنند.
لوازم رنگارنگ تولید کنندگان لوازم خانگی به شما خواهند گفت که رنگ سفید یا قطبی یا یخی ضد زنگ جدید است، اما ضد زنگ همچنان پادشاه است. هم با دکورهای معاصر و هم با دکوراسیون سنتی مطابقت دارد و جذابیت گسترده ای دارد. پتری گفت: “اگر می خواهید تا زمانی که ممکن است به روز بمانید، من از لوازم رنگارنگ – حتی دستگیره های رنگی برای این موضوع – صرف نظر می کنم و از ضد زنگ استفاده می کنم.” “این واقعاً امروز بی طرف است.”
مربوط:

* روند Zillow Digs بهار 2013: آشپزخانه های سنتی
* 8 گزینه پیشخوان آشپزخانه که باعث می شود گرانیت را فراموش کنید
* یک آشپزخانه حرفه ای در خانه خود ایجاد کنید ماری بون یک نویسنده مستقل برای وبلاگ Zillow است. اطلاعات بیشتر از او را اینجا بخوانید.
زیلو

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط expressjs